WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ

Dane osobowe.

Poniższy regulamin potwierdza zgodność z przepisami o ochronie danych osobowych, w szczególności z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) w ramach prowadzenia strony internetowej www.bilbil.pl

Administratorem danych osobowych jest:

TAKENA JOANNA BUKO, POZNAŃ, STARE ŻEGRZE, nr 179, lok. 2, 61-249 Poznań

Dane osobowe przetwarzane w ramach zgody wyrażonej w momencie akceptacji niniejszego regulaminu, wykorzystywane są tylko i wyłącznie w ramach przepisów prawa.

Użytkownik ma prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Kontakt z administratorem znajduje się powyżej.

Pliki cookies.

Pliki cookies (zwane także „ciasteczkami”) to dane informatyczne, w szczególności małe pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki cookies mogą być wykorzystywane w celu umożliwienia lepszej personalizacji witryn internetowych, udoskonalenia określonych aspektów ich wykorzystania oraz rejestracji działań prowadzonych online. Pliki cookies są zapisywane przez serwer na urządzeniu końcowym użytkownika (komputerze lub urządzeniu mobilnym), na którym jest wyświetlana strona www.bilbil.pl (dalej: „Serwis”), informacje te serwer może odczytać w trakcie jednego połączenia z Serwisem. Pliki Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies są zapisane na urządzeniu Użytkownika i pozostają tam przez określony czas. Pliki cookies mogą być plikami sesyjnymi – są usuwane z przeglądarki po jej zamknięciu lub plikami trwałymi – pozostają zapisane na dłużej, na czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika. Przeglądarka automatycznie usuwa te pliki cookies, dla których minął termin ważności. Użytkownik Serwisu może jednak sam usunąć pliki cookies korzystając z zaawansowanych opcji przeglądarki internetowej, z której korzysta (przykład z przeglądarki Mozilla Firefox). Obsługę tych plików można wyłączyć na stałe w ustawieniach przeglądarki, jednak wówczas niektóre funkcje Serwisu mogą przestać być dostępne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat usuwania ich z Twojej przeglądarki internetowej, wejdź na http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/index.html.

Trwałe pliki cookies umożliwiają dopasowanie prezentowanych w Serwisie treści do preferencji użytkownika, służą również celom statystycznym, mogą informować np. o tym, które podstrony Serwisu przeglądał użytkownik.

Informacje uzyskane dzięki plikom cookies mają anonimowy charakter, a zidentyfikowanie na ich podstawie użytkownika Serwisu nie jest możliwe. FIM Radosław Słowik nie pobiera w ten sposób żadnych danych osobowych i adresowych użytkownika ani żadnych informacji poufnych z jego komputera.

Pliki cookies umożliwiają m.in.: dostarczanie użytkownikowi poszukiwanych przez niego informacji i usług, w tym materiałów do pobrania, obsługę próśb o pomoc techniczną, obsługę dostępnych w Serwisie formularzy,  prowadzenie badań wewnętrznych służących ulepszeniu Serwisu, produktów i usług; ustawienie funkcji i usług w Serwisie odpowiednio do preferencji użytkownika; optymalizację wydajność Serwisu; wyświetlanie reklam oraz innych treści marketingowych dopasowanych do preferencji użytkownika oraz jego zainteresowań; zapobieganie nadużyciom dokonywanym za pośrednictwem Serwisu i wykrywanie ich.
Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora Serwisu, w tym w szczególności użytkowników Serwisu, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies, wejdź na http://www.allaboutcookies.org/.

Regulamin Takena.pl


Przed zleceniem usługi sprzątania prosimy Państwa o zapoznanie się z poniższymi ogólnymi warunkami świadczenia usług, które są częścią umowy o wykonanie usługi przez firmę Takena.pl

  1. W ramach świadczenia usług sprzątamy: domy, mieszkania, apartamenty, sprzątanie po remoncie . Termin wykonania usługi jest ustalany indywidualnie z Klientem.
  2. Opłata za usługę:
    a) opłatę pobieramy niezwłocznie po wykonaniu usługi (gotówką, blikiem, kartą) lub w przypadku umów abonamentowych w formie comiesięcznej płatności zgodnej z umową abonamentową (gotówką, kartą, blikiem, przelewem).
    b) w okresach newralgicznych np. przed świętami oraz w przypadku klientów nowych lub korzystających z usługi nieregularnie, w dużych odstępach czasu np. 1 raz na 2 miesiące, Takena.pl może pobierać opłatę rezerwacyjną w wysokości 30% wartości usługi, płatną przy dokonywaniu rezerwacji terminu (na podstawie Faktury proforma). Za pozostałą część usługi płatność odbywa się niezwłocznie po jej wykonaniu, na miejscu: gotówką, kartą lub blikiem.
    (Uwaga: Zmiana terminu usługi przez obie strony jest dopuszczalna na 4 dni przed jej wykonaniem. Rezygnacja klienta z usługi w terminie krótszym niż 7 dni od daty terminu realizacji – opłata rezerwacyjna nie jest zwracana klientowi. Odwołanie usługi przez Takena.pl w terminie krótszym niż 7 dni od daty terminu realizacji– dwukrotna wartość opłaty rezerwacyjnej jest zwracana klientowi. W przypadku gdyby zlecenie było niezgodne z opisem i niemożliwa byłaby jego realizacja (np. robactwo w mieszkaniu, grzyb, fekalia) opłata rezerwacyjna nie jest zwracana klientowi.)
  3. W celu dokładnej wyceny prosimy o dokładne wskazanie przestrzeni, stanu zabrudzenia i innych elementów do posprzątania (można przesłać zdjęcia), już podczas składania zamówienia na usługę.
  4. Wszystkie dodatkowe- nie wymienione podczas wyceny, obszary zostaną posprzątane za dodatkową opłatą- podaną przez koordynatora ekipy sprzątającej.
  5. Prosimy o wskazanie wcześniejszych plam, uszkodzeń oraz rys, które występują w obiekcie.
  6. Firma Takena.pl nie bierze odpowiedzialności za wcześniejsze zniszczenia w obiekcie, który jest sprzątany.
  7. Firma bierze odpowiedzialność za wyrządzone szkody podczas zlecenia.
  8. Informujemy, że elementy, które są mocno zabrudzone, zakamienione lub zaplamione mogą zostać niedoczyszczone.
  9. W skład sprzątania standardowego wchodzi:

wyczyszczenie wszystkich powierzchni z kurzu,
mycie blatów, stołów i krzeseł,
dokładne umycie stref sanitarnych, odkamienianie łazienek
umycie frontów i doczyszczenie górnych części szafek (bez wnętrza)
polerowanie szklanych drzwi i luster,
gruntowne odkurzenie i umycie podłóg , odkurzenie listew przypodłogowych i
wyniesienie śmieci wraz z wymiana worków ( jeśli są w pomieszczeniu).

  1. W skład usług dodatkowych wchodzi:

mycie okien,
mycie lodówki,
mycie mikrofalówki,
mycie piekarnika i okapu,
mycie wnętrz szafek,
mycie rolet okiennych na dogodnej wysokości ,
sprzątanie balkonu/ tarasu.

  1. W sprzątanie poremontowe wchodzi:

umycie okien i ram okiennych wraz z usunięciem pozostałościach po farbie i zabrudzeń, które nie uszkodzą struktury.
sprzątanie strefy mieszkalnej
odkurzenie ścian,
umycie elementów oświetlenia wewnętrznego,
odkurzenie i umycie kaloryferów,
umycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych,
umycie balustrad balkonowych na dogodnej wysokości,
oczyszczenie powierzchni z pozostałości farby, kleju, itp.,
całkowite zlikwidowanie pyłu po remoncie,
umycie podłóg i mebli,
odkurzenie wszystkich powierzchni.

  1. Informujemy, że jeśli pojawią się dodatkowe potrzeby, prosimy o ich zgłoszenie po przybyciu na miejsce ekipy lub telefonicznie przed realizacją zlecenia.
  2. Takena.pl może z różnych przyczyn odmówić wykonania usługi.

WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ